Obchodní podmínky

Obchodní podmínky rezervačního systému pro stánkový prodej

  1. Základní podmínkou účasti na akci je podání přihlášky prostřednictvím rezervačního systému rezervace.stramberk.cz a bezhotovostní úhrada rezervovaného místa.
  2. Rezervace místa je ohlášením užívání veřejného prostranství ve smyslu č.4 dle Obecně závazné vyhlášky města Štramberka o místním poplatku za užívání veřejného prostranství v platném znění (dále jen OZV) ve dnech stanovených v popisu akce. 
  3. Stanoviště pro umístění stánku určuje pořadatel akce. Jiná než rezervačním systémem vymezená místa není možné obsadit, prodejci na jiných místech budou z akce vykázání ve spolupráci s městskou policií. 
  4. Organizátor akce si vyhrazuje právo změnit umístění rezervovaného místa, vyžadují-li to organizační důvody.
  5. Jsou nabízeny plochy o velikosti 2 m x 2 m a pouze 5 ploch o velikosti 6 m x 2m (oblast Zauličí II.). Pokud má prodejce stánek:
    1. např. 3 m široký, musí si rezervovat 2 místa (2 m x 2 m)
    2. např. 3 m hluboký, musí si zvolit takové místo, aby byl zachován průjezd komunikace o šířce 3,5 m.   
  6. Maximální počet míst na jednoho podnikatele je 5 míst. 
  7. Sjednaná cena za užití veřejného prostranství je stanovena na základě schválené OZV města Štramberka, činí 50,- Kč/1 m2/den. Cena musí být uhrazena v systému ihned po provedení rezervace bezhotovostně. Rezervované položky se vloží do košíku, zákazník vyplní potřebné údaje a provede úhradu. Následně je mu vygenerována a na e-mail zaslána faktura. Cena za užívání veřejného prostranství dle OZV je cena konečná (DPH se neúčtuje).
  8. Rezervovaný prostor nesmí uživatel využívat k prodeji jiného, než uvedeného sortimentu zboží a je povinen respektovat pokyny pořadatelů. Prodej jiného než v systému deklarovaného zboží je považováno za porušení podmínek.
  9. Pronajímaný prostor nelze přeprodávat jinému prodejci, organizátor je oprávněn požadovat identifikaci prodejce (OP, ŽL aj.), která musí souhlasit s údaji v rezervačním systému. Odmítnutí prokázání se či nesoulad údajů v systému s doloženými doklady je považováno za porušení podmínek.
  10. Připojení k elektrickému proudu je omezený počtem připojení a není garantováno, zdroj vody organizátor akce nezajišťuje.
  11. Organizátor neodpovídá prodejci za ztrátu, zničení, odcizení, čí jakéhokoli poškození jeho zboží.
  12. V případě neúčasti na akci je částka nevratná. 
  13. Porušením podmínek je organizátor oprávněn prodejce z veřejného prostranství vykázat bez nároku na náhradu. 
  14. Organizátor akce je oprávněn provést změny v závislosti na povaze akce, případné státem nařízených opatření, popř. akci zrušit s ohledem na nepříznivé klimatické podmínky.
  15. Při akci může být pořizováno audio, video a fotodokumentace za účelem propagace města, zveřejněním na webových stránkách, sociálních sítích a v jiných propagačních materiálech města.
  16. Platby za rezervaci probíhají výhradně bezhotovostně prostřednictvím platební brány společnosti Global Payments s.r.o.
  17. Rezervací je zákazníkovi vytvořen uživatelský účet, kde je po úspěšném provedení úhrady k dispozici potvrzení o registraci pro pozdější možnost prokázání se na akci.  

Po vyplnění rezervace dáváte souhlas s užitím vašich údajů. Tato data slouží pouze pro registraci stánkového prodeje. Město Štramberk je nebude postupovat dalším stranám.

Uživatel se zavazuje:

  • dodržovat v průběhu akce veškerá nařízení, předpisy a zákony platné v ČR (hygiena, ČOI, ochrana spotřebitele, platné IČ apod.)
  • udržovat přidělený prostor a jeho okolí v čistotě a pořádku
  • při odjezdu uklidit přidělený prostor
  • v případě audio produkce nebude rušit okolní prodejce
  • nebude parkovat, skladovat zboží na jiném než určeném místě
  • donést si vlastní prodlužovací kabely nutné k připojení a ostatní vybavení pro daný prodej odpovídající současným normám – za elektroinstalaci od místa určeného k připojení si ručí uživatel
  • Mít potvrzení o rezervaci s QR kódem (v tištěné či elektronické podobě), které mu vygeneruje rezervační systém

Organizátor se zavazuje:

  • Umožnit užití veřejného prostranství v rozsahu daném rezervovanými místy v rezervačním systému
  • V případě, že ze strany organizátora není uživateli umožněno rezervované místo využít, se organizátor zavazuje přidělit jiné místo ve stejném rozsahu m2. V případě že takové není k dispozici, zavazuje se stornovat rezervaci a vrátit zaplacenou částku na bankovní účet do 7 dnů od přijetí písemné žádosti. V případě částečného omezení ze strany organizátora je povinen vrátit poměrnou část za nevyužitý prostor (dle m2 a sazby).
  • Dojde-li ke sporu, je možno jej řešit mimosoudní cestou (smírně), avšak v případě, že se strany na řešení a vzájemném vypořádání poměrů nedohodnou, je třeba se obrátit žalobou na soud, který spor mezi stranami závazně rozhodne.

Poplatek za užívání veřejného prostranství vybírá:

Město Štramberk

Náměstí 9

742 66 Štramberk

IČ 00298468

Kontaktní osoba:

Ing. David Plandor, Ph.D., starosta města

Tel. +420 724 189 269

starosta@stramberk.cz

Nahoru